הנה מספר צעדים שתוכל לנסות:
1. בדוק אם יש עדכונים זמינים למערכת ההפעלה של ה-iPhone שלך. כדי לעשות זאת, עבור ל'הגדרות' -> 'כללי' -> 'עדכון תוכנה'. אם יש עדכון זמין, התקן אותו.
2. נסה לאתחל את המכשיר. לחץ והחזק את כפתור ההפעלה ואת כפתור הווליום למטה יחד עד שתראה את הלוגו של Apple.
3. אם הבעיה ממשיכה, נסה לבצע איפוס להגדרות המכשיר. עבור ל'הגדרות' -> 'כללי' -> 'איפוס' -> 'איפוס כל ההגדרות'. שים לב שזה ימחק את כל ההגדרות שלך, אך לא את הנתונים והאפליקציות.
4. אם כל השאר נכשל, ייתכן שתצטרך לבצע שחזור מפעל. עבור ל'הגדרות' -> 'כללי' -> 'איפוס' -> 'מחק כל התוכן וההגדרות'. שים לב שזה ימחק את כל הנתונים והאפליקציות שלך, ולכן חשוב לבצע גיבוי לפני.