ישנן מספר צעדים שאתה יכול לנסות לפתור את הבעיה:
1. בדוק אם iMessage מופעל בהגדרות ה-iPhone שלך. עבור אל 'הגדרות' -> 'הודעות' ווודא שהמתג iMessage מופעל.
2. בדוק את חיבור האינטרנט שלך. iMessage דורש חיבור לאינטרנט בין אם זה דרך Wi-Fi או נתונים סלולריים.
3. נסה לאתחל את המכשיר. לחץ על כפתור ההפעלה והשהייה ומחזיק אותו עד שתראה מחוון החלקה לכיבוי. לאחר שהמכשיר כבה, הפעל אותו שוב.
4. עדכן את המערכת. עבור אל 'הגדרות' -> 'כללי' -> 'עדכון תוכנה' ובדוק אם יש עדכונים זמינים.
אם אף אחד מהצעדים האלה לא פתר את הבעיה, אתה עשוי לרצות לפנות לתמיכה של Apple.